match-dags

Idag är match-dags! Laget ska ta sig ut till Bond- Heby för att ta sig an nykomlingarna Västerlöfsta. Enligt rykten, ska de vara ett svårspelat lag som spelar hårt (fult?) och det ryktas även om att de lirar alla bollar på en 1,90 lång tjej som springer och fiskar uppe vid motståndarnas mål. Det återstår att se.

Imorgon kommer bli en riktigt ångestfylld söndag. Jag har hur mycket plugg att göra som helst, och jag har inte ens börjat. Plus att jag ska byta rum imorgon. Shit, malin ta tag i dig själv nudå. Du lovade dig själv att hålla i ända fram till jullovet och då får du vila. Nu är det bara 5 veckor kvar. Kämpa då.
Nu ska jag verkligen, verkligen försöka få ihop en liten text som jag kan framföra på måndag.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0