Maulin Ljuing

Halloj!
Blogg.se verkar inte ha varit helt på hugget nu på kvällskröken så det tog ett tag att ta sig in.
I alla fall, idag skickade jag iväg LilleSkutt till en ny ägare. Närmare berstämt Malin Ljung.
En tjej värd honom. Dels för att hon är en helt underbar tjej som man kan driva (aningen för långt) med och samtidigt prata allvar med. Och så heter hon ju Malin. Sedan kände jag att hon behövde en upp-piggare. Hon behövde någon som såg att hon behövde peppning. Hon behövde få lilleskutt för att kunna ta sig frammåt. Jag önskar att denna lilla filur ska hjälpa dig ta dig igenom denna otroligt orättvisa och hårda svacka du har hamnat i. Been there, Done that. Du kommer få kämpa, men när det släpper då kommer det vara hur bra som helst. Jag ska försöka hjälpa dig, så gott jag kan.
Jag hoppas detta var ett bra avslut på din annars braiga dag (med ett avbrott mellan 19.06 och 19.58 - kanske ända till 20.42 om du kände att det gick mindre bra på fysen. Jag tar förgivet att det avbrottet tog slut när du fick LS). See your happy face on wednesday!


Träningen gick annars bra. I början på tvåmålsspelet sprang alla och tittade på boll. Varför vet jag inte. Men precis innan vilan kände jag att vi tog tag i oss lite mer och återgick till vårar vanliga storvreta spel.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har läst det här flera gånger utan att lämna en kommentar.. Men TACK Malin! Jag är glad att du finns där och hjälper mig, jag behöver dig.
Nu måste jag bestämma vem jag ska lämna över Lille Skutt till ikväll...

2007-11-28 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0