Mitt rum!

Jag har lovat, och här kommer de. Jag är ju ingen mästerfotograf direkt och rummet är mycket finare som helhet, men tyvärr så fick inte hela rummer plats på ett kort.

Before:
                        

After:
                                    

Before bilderna gör sig inte rättvisa. Där är mitt rum något urplockat och stökigt, eftersom jag inte brydde mig om att städa det den senaste veckan eftersom jag ända skulle byta.
Och sista bilden under Before är en på min fondvägg.

Åh! Imorgon har jag sovmorgon. Varje måndag de senaste 5 veckorna har jag vaknat och tänkt "Vad jag längtar tills på torsdag, då jag har sovmorgon!" och nu är vi här. Gud så skönt. Tror jag ska åka till skolan lite tidigare imorgon. Jag har gjort en ny PP-presentation till våran spanska redovisning. Inget som behövde göras, men jag kände för det. I den ska det ingå en låtöversättning och den översättningen finns i skolan. Så jag ska föra över den och kolla vad dom tycker.

Nu kom pappa in och såg att min TV dålig bild. Och det ska fixas. God natt, mina vänner.
See you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: beccaa

jättefint! men nu är ju lilla kontorspallen borta =(

2007-11-22 @ 19:31:29
URL: http://reebook.blogg.se
Postat av: Malin

Nu vet du ju redan att jag tycker rummet är jättefint men för sakens skull MÅSTE jag ju kommentera här!! Fondväggen blev jättesnygg! Bra val av tapet! :D Imorn är det match och jag tycker det ska bli så sjukt kul att spela! Sture-matchen börjar 12.30 som jag trodde. Hoppas vi ses då :)

2007-11-23 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0