nattliga sms

Buhu, inte många fler kommentarer idag, inte. Men 2 har jag i alla fall fått från en och samma person, nämligen den hederlige gamle räven Jenny. En lagkapten som inte har något problem med att skämma ut sina små chickens. Hon hade tydligen problem med att bestämma sig. Det är visst inte bara jag som har beslutsångest.

Gick och la mig runt halv 2 i natt. Runt kvart över 1 ramlar det in ett SMS. Jag tänker att det är säkert från Sabina. Men en trevlig överaskning fick jag. Det var nämligen från Malin Ljung, som jag gissar hade lite tråkigt. Hon hade suttit och kollat läget i min blogg, då sett att jag var uppe sent. Det var trevligt, ända tills det andra SMSet kom. Då hade jag precis fallit in i min underbara sömn, så kommer hon där och skickar ett sms mitt i natten. Vad är det med dig, kvinna? Men å sandra sidan, när jag tänker efter så har hon ju faktiskt fått en ny(läs: 1-2 månader? 1 i alla fall.) mobil som hon är utom ordentligt glad över. Alla vet ju hur mycket man vill pilla och ha sig när man har något nytt. Så okej, malin. Du är förlåten för de nattliga sms du skickade till mig. Men för att bli ordentligt förlåten måste du slänga in en röst. annars du....

Kommentarer
Postat av: Mallan

Okej, jag röstar på ettan! :D Förlåten nu?

2007-11-03 @ 11:59:39
Postat av: malin

Haha, ja.. nu är du förlåten :b

2007-11-03 @ 12:09:37
URL: http://machenon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0