nytt år och nya möjligheter är vad som väntar oss

Det snöööööar ute folket. Det gör verkligen det. Den andra november 2007 ramlar den första snön för vinter säsongen 07/08. Jag spår min egen vintersäsong och den ser mer än lyckad ut. Jag ska ha så kul, jag ska ha så mysigt. Jag längtar verkligen till 1a advent. Det är då allt börjar. Allt julmys, julpynt, julbak, julshopping. Allt! Och inte hinner det försvinna förran Storvreta Cupen tar plats och därefter ramlar Nyårsafton tätt inpå. Och innan vi vet ordet av det har vi ett nytt år. Ett spritt nytt år. Ett år som ingen rört eller vet något om. Vi har ingen aning om vad som lurar runt hörnet. Vi har inte heller någon aning om vart årets resa med livet kommer bära iväg.
Man kan nästan säga att det bara är 1 månad kvar innan allt tar fart. Saker och ting ska planeras in i minsta detalj. Jag känner verkligen hur jag längtar efter allt. Adrenalinet som pumpas ut i kroppen via hjärtat och fortsätter ut i fingertopparna med hjälp av blodet.
Först och främst ser jag fram emot morgondagen. Jag har ganska stora förväntningar. Men den innehåller inga detaljer. Jag ska ha kul. Det är det ända jag förväntar mig. Vad som får mig att ha kul återstår att se.
Ser ni vad snön gör med mig?

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Svar: Ja, många tror det...
Jag sjöng "Halleluja I Just Love Him So!". Var väldigt nervös vill jag lova!
Njae, alltså, är lite skraj inför sådant! Men kanske kan lägga upp något där jag sjunger inför skolan och så, där de har fixat bra ljud och så :) Så håll utkik! :D
Godnatt!

2007-11-03 @ 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0