Onsdag - la día de spinning

Jag får panik. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hjelp. Jag vill inte vara där. Varför får hon vara där men inte jag? hmmmm.. lust att säga att jag är sjuk och kommer vara det då.

Proppade precis i mig en tallrick med köttbullar och potatismos utan några tillbehör. Dock känner jag ett behov av mjölk. Snart. Alldeless strax.
Hängde kvar i skolan i 3 timmar idag. Jag skulle plugga till engelska provet. Men så komer Carin... Man får inte mycket gjort när man "pluggar" med henne. Aff. Men jag känner mig inte heller på hugget för att plugga till dessa jävla cp grammatiksaker. Aff. Får plugga lite imorgon på den där extremt långa lunchen vi har. På tal om prov så fick jag ett otippat MVG på svenskan. Jag + 15 andra. Men jag är nöjd :p

Idag är det onsdags vilket betyder Spinning. Men just denna onsdag blir det lite annorlunda. Vi ska ha en halvtimmes spinning och en halvtimmes skivstång. Ska bli roligt att se tjejerna (och tränarna!!) använda det redskapet.

Nåja, engelska prov imorgon. Fakk. Lite ångest har jag. Men det får gå som det går.
Har inget vettigt att kläcka ur mig. Så jag stannar här. Ska typ packa väskan och hänga på youtube.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0