onsdag

Hallå, hallå.
Är alldeless ensam hemma denna onsdags eftermiddag. Jag har ett par saker som ska göras under kvällen, och för att hinna klart är det bäst jag sätter igång så fort som möjligt. Jag har en redovisning som ska finslipas, en labbrapport som ska skrivas, 2 redovisningar som ska inövas. Jag har även en redovisning som behöver lite finslip, men som inte är ett måste.

Jag har precis tittat klart på One Tree Hill och jag står fortfarande fast vid att det sista avsnittet på S4 är det bästa ever. Det är så fullt med kärlek och lycka. Precis när det var slut och jag slog av DVDn så började nästa. Ni har det bästa framför er, folks!

Nej, bäst jag sätter igång om jag ska få någonting gjort.
Bilderna kommer. Det är ganska stökigt i rummet just nu, och städa orkar jag inte göra nu. Måste få lite av den där sköna känslan man får när man är stolt över sig själv först. Det kommer jag få när jag skrivit klart labben.

Aaaaadios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0