Pffft... opålitligtliga

BU, BU, BU för er.
En person har kommenterat och det är min vän som alltid ställer upp. Du får presenten, min sköna.
Kvällen var rolig. Man har alltid roligt med dom. Sådär säger alla om sina kompisar men visst fan är det sant. Vi kollade lite på idol, åt chips och snackade skit. Men framför allt åt vi Ben n' Jerrys för första gången! Ingen riktig höjdare enligt mig. Visst fan var den god och speciell. Lisa och jag tog en varsin Cookie Dough och Sabina tog en Chocolate Fudge. Men det kändes som att det blev för mycket. Kan vara något man gör om, men inget man längtar efter.

Imorgon på dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Familjen( - tobias) ska i alla fall till farmor och farfar klockan 3, för att käka lite farsdags mat. Fardags är ju egentligen nästa helg med faster+pojkvän kunde inte då, så det fick bli denna helg istället. Efter Hällbygatan beger jag mig hemmåt för att fixa i ordning mig. Sen dröjer det inte länge förrän jag och Rebecca ska bege oss mot kalaset.

Hoppas på mer kommentarer imorgon när jag vaknar, annars blir jag djupt deprimerad och besviken!
Good! Bye!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sorry
att jag är lite långsam.. men man kan inte sitta och läsa blog gpå jobbet, hur mycket man än vill =)
Fast jag ångrade mig..
ta ettan iaf. Svart är aldrig fel. Det röda halsbandet blir en lagom färgklick! =)

2007-11-03 @ 00:07:54
Postat av: Kimpa

Svar: Jag sökte till Idol samtidigt som henne, hon var ganska dryg och självupptagen faktiskt. Såg ner på alla andra som var där. Tyvärr... Fast hon sjunger som en gudinna!
Godnatt

2007-11-03 @ 00:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0