Rekläääääm

Man skulle nästan kunna säga att jag har helg nu. Men jag har självklart anmält mig till att vara guide både onsdag och tordags. Till och med torsdag kväll har jag varit hurtig nog. Egentligen orkar jag inte. Jag orkar absolut inte torsdag kväll. Men det känns som att det är försent nu. De som inte är guider är lediga. Buh. På fredag har jag endast innebandy på morgonen. Så jag börjar 8.15 och slutar 9.45. Nize. Tror jag ska ta en kortis på stan och prova en jacka som jag sett ut. Hoho. Om den sitter perfa så kommer jag troligen köpa den. Får se.

Idag har min far beställt tapeter så han kommer förmodligen börja tapetsera i helgen. Woho.
Haha, en liten incident som hände på engelskan. Vi körde ett litet spel. Vi fick massa ord på små papperslappar som vi skulle förklara. När man gissade på rätt ord så fick man lappen och den som hade mest lappar vid lektionens slut behövde inte göra läxan tills på måndag.
Jag fick ordet commercial(=reklam).
Jag: Well, it's the cap in a program that shows on the TV.
Viktor: Reklam!
Jag: Yes but no.
Viktor: Rekläääm (med engelskt uttal).

Nu ska jag... skriva lite på mitt spanska framträdande. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0