Saturday night

Roe, roe, roe your vote for Karen Roe.

Vi vann matchen med 1-6. Ja, resultatet talar väl för sig själv. Golvet var halt och jag var sämst. Och återigen är jag tillbaka där. Det där stället jag får kämpa mig igenom, allt det fucking time. Jävla skit.

Jag sitter och tittat på Sverige - Spanien. Vad kan bollinnehavets procent stått på om man skulle räknat ut det under de första 20 minutrarna? 90 - 10 till Spanien eller? Och vadfan hände på hörnan? Och just nu, siktade han på ett självmål eller? Tur att han spelar i Sverige, de suger ju på att träffa där se siktar.
Jag tänkte på det också. Brukar inte avbytarbänkarna vara under kameran, alltså samma sida? För nu är dom faktiskt på andra sidan så man ser precis vad som händer. Jag hejar iaf på Zlatan. Jag tror att han kan rädda oss.

Sitter med IKEA-katalogen framför mig och IKEA-hemsidan uppe på datorn. Imorgon ska jag och mamma åka dit för att jag ska handla ett Ekfärgat bord till mitt rum, och jag kikar efter om det kan tänkas bli något mer. Nu när jag tänker efter kommer mitt rum bli ett IKEA-rum. Skrivbord, spegel, TV-möbel, sidobord och fotölj från IKEA. Och det är typ allt jag har i mitt rum. + sängen då som i grund och botten (resårbotten! haha, I'm so funny) är från Sängjätten, eller Godnatt eller vad det nu heter. Kanske blir ett nattduksbord också. Pappa har gjort klart de krångliga delarna idag, dvs dörr och fönster, och imorgon ska han fortsätta och förhoppningsvis bli klar. Hoho.

Imorgon måste jag plugga Sweeeedish. Och lite engelska. Men det fixar sig. Jag måste svara på massa frågor, kunna svaren och 2-3 texter. Mihi. I haven't even started. Malin, vad sa vi? Du skulle skärpa dig.

Night!

Jag vill ägna en tanke till Jenny Edlund och hennes nära och kära. Beklagar sorgen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! Det känns bättre idag, går ju lite i vågor. Men samtidigt känns det på ett sätt bättre. Han har det bättre där han är nu, han har inte ont längre.

2007-11-18 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0