Singstar - no the shit for me

God middag!
Kvällen igår var huuur trevlig som helst. Jag hade så jävla roligt. Vi var ett gäng på ca. 20 pers som åt gott, sjöng fint (läs: terrible) och spelade bowling.
För första gången i hela mitt liv sjöng jag singstar och jag var rå-dålig. Jag var inte sämst,. Det är det väldigt svårt att vara om man har killar om Anders och Johan vid microfonerna. Men jag var sämre än vad jag trodde att jag var. Haha! Say goodbye to Singing Malin. You'll miss me, but hey, when I'm better in singing I'll be back! Det blev outfit numero uno. Men sabina får presenten för att hon var den som röstade först och är alltmänt bra. Vänta du bara. Jag kan säga som så, att denna gång blir det ingen bild via msn ;)
Jag har några få bilder på mobilen från igår. De kanske kommer upp lite senare.

Snart ska pappa och jag åka till siba, elgiganten eller något sådant elektronik ställe. Det är nämligen så att min dator inte vill ta emot mer filmer, serier eller musik. Så jag måste införskaffa mig en extern hårddisk. Ikväll någon gång har jag hört rykten om att det ska utspela sig en match mellan StenSture och Väsby i D1. Jag har blivit dit bjuden av partykingen Malin. Jag ska kolla upp tiden och höra av mig till henne. Så ikväll kanske jag sitter bänkad på en av Allianshallens läktare och avnjuter lite fin daminnebandy.

Tack för mig, hörs!

Kommentarer
Postat av: Sabina

mjäää :) han är ju så gölli

2007-11-04 @ 15:23:06
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Sabina

ooh present :D hihi

2007-11-04 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0