Smink eller ej, det är frågan!

Vi ska fotograferas med laget på tisdag, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Haha, I'm so funny. I'm so fucking funny. Skämt å sido, ska man maka sig eller ej. Jag menar, jag har nästan aldrig smink när jag spelar så varför ha det nu? Men om man tänker på hur många som troligen kommer kika på dessa bilder så kan man vill känna sig lite piffig.
Håret låter jag tiden bestämma. Om jag har en good hairday så blir det utsläppt, om inte då blir det uppsatt. Hoho. Nästan lite så att det pirrar. Vi ska ta både enskillt och i grupp. Jag ber verkligen till gud att det inte dyper upp någon ful, äcklig, stor, opassande finne på näsan.

Bye, fellers. Blir mat innan Greveholm. Hemlagad pizza.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ilandsproblem nu igen ;)

2007-11-11 @ 16:08:18
Postat av: Ljung

Haha, jag har också funderat på det :P Hatar att ta såna här kort, blir ändå aldrig bra.. så egentligen spelar det ingen roll hur man (jag) fixar sig/inte fixar sig. Hmm.. får se på tisdag vad jag bestämmer mig för helt enkelt..

2007-11-11 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0