Snabb diet - skulle det kunna vara någonting för någon?

Hej, hej!
Hårt pass på spinningen idag. Vi körde både spinning och armstyrka som jag sa tidigare. Detta var ett bevis på hur svaga vi är i våra armar. Under tiden Frida, ledaren, gick runt där och gjorde exakt samma avningar som vi stod vi bakom henne och kämpade oss igenom dom. Det var så skratt retande. Hon sa "sista" minst 10 gånger. Vilket gör att man kämpar ännu mera, som man alltid gör i slutet. Jag har iaf slutat lita på henne och hennes "20 sekunder till" då det i själva verket är 40. Likadant. Visserligen är det superbra, men jag blir så trött.

Ska slänga mig i sängen nu. Läsa på lite på engelska grammatiken och Nya VeckoRevyn som dumpades i brevlådan idag. Det stog något om "dieterna som verkligen funkar". Jag tror jag ska testa på någon. Bara för skojjs skull. Iochmed att de bara tar 2 veckor så verkar det ju vara rätt så ok. Visserligen kommer jag gå upp alla kila igen (om inte mer) men det skulle vara kul att prova.

Nej, sängen och sömnen kallar. God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har någon talat om för dig vilken charmerande ung dam du är? Om än lite cepe :)

2007-11-28 @ 21:57:09
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0