Söndag kväll = Utlimata film tillfället

Hej, hej!
Ikväll kom min bror hit och åt. Trevligt värre. Han hade med sig sitt trådlösa tangentbord och mus. Han köpte en ny bärbar dator för ett par veckor sedan. Eftersom mitt tangentbord var hur skabbigt och otrådlöst som helst har jag tjatat på honom om att får detta. Nu äntligen är det mitt. Wiho. Det kommer ta ett tag att vänja sig vid musen eftersom den har lite bättre reaktionsförmåga än min andra mus(kan man säga så?), men annars är det helt perfekt.

Spelarsamtalet gick jättebra. Fick 3 plus och 2 minus. De två minus jag fick var saker jag redan visste om, så det var lugnt och båda kan jag jobba med. Sedan hade han ett par punkter han ville diskutera. Det var punkter som jag visste om och han nu hade fått upp ögonen för. Det kändes jätte bra att dom nu är lite mer medvetna om min situation och hur jag känner. Det är skönt att få prata av sig med tränarna ibland. Jag känner förtroende för dessa karlar och vet att de har en bra tanke bakom sina beslut.

Ikväll ska jag titta på film hade jag tänkt. Håller på att ladda hem ett par nya nu. B.la. Blades of Glory, Harry.
Jag började titta Million Dollar Baby titigare idag med blev uttråkad efter nästan precis halva filmen. Men sen när jag gav TVn ett ögonblick såg jag att något förfärligt hade hänt och ville jätte gärna veta hur det hände så jag tänkte slå på den igen och kolla igenom andra halvan. Sedan har jag alot like love och, som tidigare sagt, Blades of Glory. Så jag har ett par valmöjligheter. Jag har även en bra bok som ligger och väntar på att få bli utläst. It-Girl heter den och är en systerbok till Gossip Girl. Skriven av samma författare och handlar om när lilla Jenny börjar sitt "nya" jag på en internat skola. Bra, faktiskt. Om man gillar GG-böckerna är denna ett måste.

Nej, åter till sängen. Jag älskar verkligen detta med att ha en stor säng. I morse vaknade jag och låg tvärs över hela sängen. Det kallar jag skön(he)t.

Ha en trevligt kväll folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0