Söndag - utan ångest. Halleluja!

Hej, hej!
Idag avnjuter jag en söndag utan söndagsångest. Kan vara för att jag har en gansla lugn vecka framför mig som förhoppningsvis kommer gå fort. Imorgon har jag ingen lagidrott på eftermiddagen därmed behöver jag inte ha med mig min fullproppade toolbag till skolan. Yes, tack för den. På tisdag är vi lediga. Vi har en så kallad resursdag, omprovsdag. På onsdag går jag full dag. På torsdag har jag 2 lektioner, vilket jag har varannan vecka. På ena lektionen där har jag redovisning och på den andra har jag prov. Nize. Sedan på fredagen har jag bara lagidrott och matte sen slutar jag. Som vanligt de jämna veckorna.

Kommer nog spendera mycket tid hos engelska gramatiken och framför TVn. Även i allianshallen som vanligt. :)

Blev ett litet missförstånd idag. Det var så att jag skulle ha spelar samtal idag kl 12. Men igår berättade tränaren att han hade en lucka. Först sa jag nej, det är skönt att ha det gjort. Då frågade han tjejen som hade det sista passet och hon ska också nej. Då tänkte jag att jag kan ta tiden kl 4, så slipper de sitta och vänta. Då sa jag det och det var okej. Men nu hade han nog missuppfattat det hela för de satt där och väntade på mig kl 12. Så det kan bli. De ringde 10 över 12 och frågade var jag höll hus. Men jag tror inte att det var någon störra fara. Och det är förståeligt att det blir sånna här missuppfattningar när man har mycket i huvet, Peter...

Nu är det mat. Pappa har gjort någon ny köttfärsröra. Spännande! Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0