Stardust - It's worth to be seen

Kvällens planer ändrades lite då jag absolut inte kände för ännu en hemmakväll framför TVn kombinerat med datorn. Så jag slog sabinas nummer och erbjöd henne en bio. Hon kunde ju bara inte tacka nej till erbjudandet. Efter ett par om och några men bestämde vi oss till slut för den positivt recenserade Stardust. Och bra var den. Minst sagt. Kanoners. Jag brukar inte gilla sånna där si-fi filmer som t.ex. Harry Potter filmerna.
Folk som sett denna film sa att det var en film en HP-älskare inte kunde missa. I gave it a try anyway, and look how it turned out :)

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen tillsammans med en bok och en film. Tror jag ska ta något att dricka också för jag är så ofantligt törstig.

En liten konversation mellan mig och Sabina idag inne i biosalongen. Sabina håller i sin dricka och chipslådan. Jag sätter mig och stället ner min dricka på golvet.
Sabina: Du får börja.
Jag: Börja med vadå?
Sabina: Ta av dig kläderna.
Jag gav henne en blick som gav påminna lite om denna :| msn-gubbe.
Asgarv.
Vi har ensamma i salongen som tur var.

Btw, så förstod min mamma var enda ord som jag skrev skrev på engelska i ett tidigare inlägg.
Mitt lite kan även betecknas som värdelöst. Som jag sa till sabina. Den enda action haf får i mitt liv är om jag blir utvisad på innebandy. Jag brukar inte bli utvisad så ofta men händer det så är det ofta för otillåtet byte eller felaktigt avstånd. Fattar ni vad jag snackar om nu?

Kommentarer
Postat av: Sabina

BARA så att alla vet så menade jag att hon skulle ta av sig sin jacka för att sedan hålla i min läsk och snacksen så att jag kunde ta av mig min jacka!

2007-12-01 @ 11:25:23
Postat av: beccaa

aa, men tur att den var bra då! för då kanske du och jag inte behövt skämmt ut oss sist du o ja var på bio:P När vi stog o körde sten sax påse ( VILKET JAG SUGER PÅ )
HAHA

2007-12-01 @ 13:19:42
URL: http://reebook.blogg.se
Postat av: Tingeling

stardust är jättemysig :)

2007-12-03 @ 15:18:36
URL: http://tildiie.blogg.se
Postat av: Tingeling

och på fredag har en ny liknande film premiär btw liksom ;) Guldkompassenden måste ses!

2007-12-03 @ 15:20:27
URL: http://tildiie.blogg.se
Postat av: Jenny

jag är också helt såld på stardust, um.. kanske måste se den igen... så himla bra!!!

2007-12-07 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0