Storvreta vs. Easthammer

Hej, hej!
Ikväll var det match. Vi tog oss an Östhammar på hemmaplan och vann med 5-1. Inte lekande lätt i alla stunder. Men vi tog hem segern och bröt där med deras "x antal matcher utan förlust".
Jag fick LilleSkutt. Our team trophy. Kommer upp en bild på den sen. Jag har redan bestämt vem jag ska ge den till och det officiellt på måndag kväll då nästa träning äger rum.

Just nu sitter jag och väntar på 4 skorpor som mamma ska komma in med. Men jag tror att hon har glömt bort dom. För jag tyckte jag hörde henne gå in i vardagsrummet och sätta sig i soffan. Tror jag ska gå in och skälla lite på henne. Jag måste duscha också. Aff. Pallar ej.

Ses snart. Jag ska ta ett par bilder på LS och leka lite med dom i PS, sedan kommer de upp här i denna fantastiska blogg. På återseende!



Update: Hon hade gjort dem men inte kommit in hit med dom. Hon trodde jag stog i duschen. Jag kom på att mitt rum är fullt utav påsar och skor som ska in i garderoben. Bara så ni vet...

Kommentarer
Postat av: amanda

du var grrrrrrrrrrreat på matchen malin!

2007-11-24 @ 22:58:45
URL: http://amandalinnea.blogg.se
Postat av: Ljung

Håller med Amanda, du var jättebra idag!! :D

2007-11-24 @ 23:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0