Summerland

Nu är jag officiellt besatt av Summerland. Jag ladda hem båda säsongerna i söndags, började också titta då. Under dessa 4 dagar har jag hunnit se 1 och en halv säsong. Eller mer egentligen. Jag har endast 5 avsnitt kvar på säsong 2 som också är den sista. Detta är ett perfekt sätt att drömma sig bort till varma fjärranländer, då den utspelar sig i det alltid soliga California. Alla är alltid bruna, alla är alltid fräsha, alla är alltid lättklädda och alla(inte nicki susanna!) kan surfa! Vissa kan tom skejta. Shit asså.
Till råga på det är det bara hunkar som skådisar. The male side then. But hey, there's only hot chicks on the female side. Muuuumma. Jesse McCartney som Bradin Westerly. Jag kan inte se någon som skulle passat bättre. Alltså, aaah. Jag har kärat ner mig totalt. Och det tar på en att veta att de endast finns två säsonger. Egentligen bara en eftersom det är 13 avsnitt i varje säsong och en normal-stor säsong i tex OTH har 24 avsnitt.

Säger man säsong i oth? Eller på, eller under, eller vadfan säger man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0