Sunday with a lot of ångest

eeeh.. asså jo. Jag har ju inte uppdaterat på hela dagen. Jag har gjort annat. For example, tagit mig förbi hela sveriges OTH tittande befolkning i avsnitts tittande. Så från att ligga bakom er i veckan, ligger jag nu ett par program före. Jag har även lekt med lite nya leksaker i mitt photoshop. Jag blir bara bättre och bättre. Jag drog även iväg med mamma till IKEA för att inhandla lite nytt, to my new room. WOHO. Och sist men inte minst har jag nu på slutet pluggat ett tag. Måste. (Egentligen.) Plugga. Mera.
Min pappa har varit grym i helgen. Han har tapetserat mitt nya rum och det är sååå fint. Jag har lovat Malin att visa lite before and after pic's. Så håll utkik. De lär kommer upp någon gång i veckan.

Alltså, i vissa stunder har man absolut ingenting att titta på. INGENTING! Då har man lite tristess. Och då har man ju inget annat man måste göra.  Men i andra stunder när man har hur mycket som helst att göra, ja, då har man hur mycket som helst att titta på. Som nu. Jag måste verkligen plugga. Men man väljer ju lätt något roligare framför det. Som tex kolla på film. Nu har jag 3 skitbra otittade filmer och en halv säsong OTH kvar att titta på.

BTW, OTH-lovers, Ravens kommer vinna State-ship eller vadfan det heter, då blir Dante arg och kör på Haley. Då blir Nathan arg och slåt ihjäl Dante. Men då kommer Dan och tar på sig skulden. Skuldkänslor från att han mördade Keith. Samtidigt så blir Lucas fett stressad och får en hjärt-attack och blir medvetslös. Då kommer keith tillbaka. Oh, Lucas och Peyton blir tillsammans.
Bye, fellers!

Kommentarer
Postat av: beccaa

tack malin :) Jag har länge suttit och försökt att klura ut vad OTH betyder, haha. skulle i det här inlägget precis fråga vad det betydde men sedan förstod jag där i slutet ! :)

2007-11-18 @ 19:01:22
URL: http://reebook.blogg.se
Postat av: Jenny

jag fattar fortfarande inte vad OTH betyder..

2007-11-18 @ 19:27:51
Postat av: Sabina

asnyfiken på ditt nya rum :D

2007-11-18 @ 19:54:39
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: malin

Jenny: Haha! OTH är en förkortning av tonårsserien One Tree Hill. Kommer du imorgon?

2007-11-18 @ 21:19:37
URL: http://machenon.blogg.se
Postat av: Jenny

aha.. ok.. OTH säger mig iof fortfarande ingenting ;)
Jag kommer imorgon!
Vi ses!

2007-11-18 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0