things that have been said

Hoho. Under den senaste veckan har jag hart ett par roliga saker sägas från en mänskliga munnen. Då har jag tänkt "Det där måste jag skriva i bloggen!" Men självklart glömt bort. Typ som här om natten när jag låg och kollade på Summerland så garvade jag säkert 5 ggr på 20 minuter och tänker att det skulle jag inte glömma till imorgon, för det skulle jag skriva i bloggen. Men inte fan kommer jag ihåg någon av dom.
Men en sak som faktiskt fastnade på min hjärna var när jag satt och väntade på bussen så kommer det förbi 3 killar som kanske är 15-16 år och snackar engelska med varandra. De är alltså inte svenskar. Eller det kanske dom var isf var det ännu mer freaky.
K1: Hey, I could make a lot of cash on my facebook to, if I just had one!
K2: Dude, you have facebook.
K1: Yeah, but I don't use it.

It's easy to talk the talk, but can you walk the walk?

Och en annan sak som jag blev påmind om, var i tisdags på spinningpasset. Det var slut och vi strechade av oss. Man känner sig alltså så duktigt efteråt med tanke på hur jobbigt det är, för att inte nämna fettbrännande och konditionsgivande.
Ledaren: Tänk på att ni har gjort av med...
"Fett" är precis vad man vill höra och hinner tänka.
Ledaren:... Vätska! Så drick mycket.

Självklart är dessa saker, som alla andra, inte alls lika roliga på skrift som i verkliga livet. Men jag skulle vilja ha det och sedan kunna läsa det igen och minnas hur mycket jag garvade inombords på det första. Jag satt där ensam som inte fan kunde jag brista ut i ett asgarv. Then I would be the freaky one.

Bye, fellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0