tonfisk-macka :D

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!
Träningen idag gick jääävligt bra. Gryyymt bra!! Så jävla skönt. Men jag vågar ändå inte lita på att denna dunder-period stannar. Nu ska jag ta vara på den så gott det går. För man vet aldrig när den kan försvinna. Det är då man kommer sakna den som mest.

Har precis avnjutit en utomordentligt god tonfisks-baguette! Mumma. Den är så god. Nu tänker ni "Tonfisk?! Euuuww!!". Men neeeej, det är fucking jävla cp gott. Speciellt när den är gjort utav mig. Men allra godast när den när den är gjord av mamma. :) Lite mamma-kärlek här då.
Man tar alltså en baguette och delar den på två. Alltså, vågrätt. Vill man inte ha så stor så delar man den lodrätt också. Man drar på lite smör så att salladen ska fastna. Lägg på salladen. Jag brukar dela salladsbladen så att de passar i mackan. Jag har skurit tomaten i skivor, åså stör jag på salt på båda sidorna av tomatskivan och lägger dessa på salladen. Sedan har jag öppnat en burk med tonfisk och lägger innehållet i burken på tomaterna och saltar lite till. Sedan lägger jag på brödlocket. Maaaahhhaaa. Recept! Man vet aldrig var man kan väntas sig utav mig..

Nej, nu måste jag ta mig en dusch. Efter den ska jag tända ljus, drömma mig bort och titta på Djävulen bär prada.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda

ja du var dunderduktig idag. satt i smyg och hoppades att du tyckte likadant och skulle pränta ner'et i bloggen, vilket du till min stora glädje också gjorde! :D

2007-11-01 @ 23:18:17
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0