trötter

Jag visste att jag var trött, men att jag var såhär trött hade jag ingen aning om. Jag tog min sallad och satte mig i sängen (jag älskar min säng, gör allt där nu för tiden) för att käka.Slog även på filmen Crazy Beautiful, som är nyhemladdad. När jag käkat om min sallad och tagit en bulle, lägger jag mig under täcket för att kika vidare därifrån. Och vips så somnar jag. En powernap, skönt! och så vaknar jag av att TV har för högt ljud så jag stänger av både TV och DVD och somnar om. Och nu 2,5 timme senare vaknar jag. Shit, asså. Jag som skulle plugga och ha mig. Får nog bli ikväll istället. Jag är till och med trött nu. Det sägs ju att en "powernap" på mer än 20 minuter har motsatt effekt. I can tell.

Nu har jag ALLA OTH säsonger. Maha. 1an och 2an på lagligt vis och 3an och 4an på ett  mindre lagligt vis. Tror jag ska fortsätta titta på säsong 3 nu. Men först ska jag ta en glas med något att dricka. Skaffa dig en fin fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0