Upp till bevis

Hallå, hallå!
Idag har det varit en lugn och skön dag. Åt frukost sent och sen ramlade rebecca över hit. Vi snackade lite skit och kollade på film. Under tiden hon tittade på The Lake House fixade jag till hennes blogg. Sedan satte vi igång filmen The Holiday, som är underbar rakt igenom. Jag älskar den. Den går fortfarande. Är nog inte långt kvar. Då sätter jag på någon ny. The Devil Wears Prada var det längre sen man såg. Jaaaa, den får det bli.
Spider-man 3 sket sig. Den var seg och overklig så jag tryckte av efter halva, men jag ska nog se fortsättningen i helgen eller någon annan dag framöver då jag har tid.

Ikväll vankas det träning. Det sägs bli mycket tvåmål och fys. Ikväll är det upp till bevis. Har det släppt på riktigt eller var det bara en förhandstitt på vad som komma skall, utan att någon har någon riktig aning om när? Det återstår att se, och jag lovar att komma med en uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0