Where is the action?

Igår kväll när jag skulle sätta mobilen på laddning ser jag att jag har 1 missat samtal och två olästa meddelanden som väntar. Tänka sig! Intw ofta det händer. Ett utav sms:en var fråån ML och det andra var ett "Du har ett röst meddelande inspelar på IQ Svar. Ring...". Det missade samtalet var från ett nummer som jag inte hade inlagt på mobilen. Spännande, tänker jag då de antagligen spelat in ett röstmeddelenade. Det gör man ju inte om det inte är viktigt.
Jag ringer 222 och kommer till min röstbrevlåda. Jag har ett meddelande som togs emot kl 21.08 den 26 november.
"Hej, eeeh.. jag har nog rint fel. Hejda." Säger en äldre man med brytning.
Fuck! När ska det någonsin hända något actionrelaterat i mitt liv?

Idag har jag tankat hem gánska mycket film. Jag har ungefär 6-7 filmer som jag inte har tittat på och 2 st på ingång. Rykter går..., Catch and release (nyss tittad på), Mr. Brooks, Shoot'em up, The heartbreak kid och Blades of Glory som jag inte varit på humör för att titta på än. Jag har även filmerna Lucky You och Getting Played på ingång. Woho. Movie-time.
Dock är dessa två dagar framför mig sådana dagar då jag verkligen, verkligen måste plugga. Jag har gramtiskt engelska prov på torsdag. 9 olika gramatiska saker. Dessa saker har man gått igenom. Men nu är det svårare ord utan regler. Jävla skit. Måste dampa med plugg-ångest lite nu med plugg.

Ha en fin ledig dag, IG-fria Celsiuselever. Ni andra, ha en fin dag ni me.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mr Brooks är bra, hoppas du har bra ljud för då blir den ännu bättre.
Shoot'em up är rejält skruvad, men riktigt skön rulle. Skulle vilja göra precis likadant när folk inte blinkar.. du fattar vad jag menar sen =)

2007-11-27 @ 13:35:44
Postat av: malin

Jenny: Hahaha! Såg precis Shoot'em up och den var ju askön. Fast skruvad är den ju. Och blodig. Haha. En actionfilm i min smak.
Ska nog dra på Mr. Brooks nu när jag ändå är inne i actiongenren.
Vad bra att du inte spytt nå mer iaf. Har du fever? Kanske ses imorgon i alla fall då. Krya på dig!

2007-11-27 @ 14:09:31
URL: http://machenon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0