Woho, Gossip Girl will come back(!)... next week :(

Hoho! Det var som jag misstänkte. Det sändes inget Gossip Girl-avsnitt igår i USA. Varför vet jag inte. Men nu slipper jag vara orolig över att de slutar ladda upp Gossip Girl.
På fleeeda kommer det nya Grey's avsnittet ut. Mihi. Lengtar. På tal om fredag så ska jag troligen iväg till matilda och ha en, förhoppningsvis, trevlig kväll med mina kära väninnor som jag träffar allt för sällan dessa dagar. Vilket ibland kan få vara skönt. Så man kan få längta lite, och få sätta våran vänskap på prov som visats sig hålla alla gånger. Den är så härlig. När man har en offday så fattar man. Man bara fattar och gör ingenting åt det. Och när personen i fråga har en offday och vill prata om det så finns man där.
Alla dessa irritationer som uppstår spolas också iväg lätt, men det kan ta en dag eller två. Om samma gamla irritation uppstår allt för många gånger, börjar man dela med sig, och när man har delat med sig allt för många gånger, börjar man fundera på om man ska göra något åt det och framför allt vad man ska göra åt det.

Off to practise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0