06.18

Hej!

Imorse ringde klockan. som vanligt. Och jag snoozade, som vanligt. När jag har snoozat ett par gånger tittar jag på klockan och ser att den redan är 07.08. Varför har inte mina föräldrar väckt mig? Bussen går 07.38, och jag måste gå från lägenheten 07.30. Jag som duschar håret och fönar det varje dag får lite panik! Jag kastar mig upp ur sängen. Och när jag kommer ut i köket är hela lägenheten mörk. Har mamma och pappa också försovit sig?! Skit i det, jag slänger mig in på toan, klär på mig, fixar till håret och packar ner det sista i väskan. Jag får skita i frukosten. När jag är påväg ut från mitt rum tar jag med mig mobilen och klickar på den för att se om någon hört av sig till mig under natten. Nix, ingen hade... 06,18?! Är klockan 20 över 6?!
Mina föräldrar som nu har vaknat av att jag slängt fram och tillbaka mellan mitt rum och toan, ligger och läser tidningen i sängen. Jag går in till dom och frågar
"Är klockan 20 över 6?!"
"Ja..."
"ååååh, jag trodde den var 20 över 7.."
"Jaa.. jag tyckte väl att du var lite väl tidig idag."

Så jag hade gått upp en timme för tidigt. Nu hade jag redan klätt på mig och fixat allt, så det var bara att koka en kopp te och lägga sig i sängen igen och läsa en stund. Haha. Jag har sån tur när jag "försover mig".

Nu har jag loooov! Härligt. Men det betyder inte att det inte finns saker att göra. Nix. Nu, snart, ska jag packa en väska sen ska jag till stenhagen och hälsa på Sabina på henne praktik sen kommer hennes mamma och lillebror och hämtar upp oss i deras nya biiiiil. Då begär vi oss till Lagerlöfsgatan för lite party fixning. Vi ska ju till tegest ikväll.

Nej, nu ska jag slå in tegest present och packa väskan. Klädproblemet är inte löst än heller!
Ha en trevlig fredagskväll med antingen utgång eller Idoltittande. Hej!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag hoppas verkligen inte du planerade att tvätta och föna håret innan morgonträningen, malin? :p

2007-10-26 @ 15:47:03
URL: http://amandalinnea.blogg.se
Postat av: amanda

ahahhaahaha nörd :D man kan se ut som man vill på morgonträningarna... det gav väl jag ett gott exempel på idag? :)

2007-10-26 @ 18:35:24
URL: http://amandalinnea.blogg.se
Postat av: Jenny

Stabilt jobbat malin =)
om man varken ska titta på idol eller utgång då?
jaja.. tror jag får en bra kväll ändå =)

2007-10-26 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0