Ångestladdad hemkomst

Hallå folket.
jag är hemma och jag har världens mega ångest. Vi har engelska prov idag och jag är måttligt oförberedd. Jag börjar om ungefär två timmar så minte tanke är att jag ska åka till skolan och plugga lite innan jag börjar. Sen har jag en rast på 2 timmar så min tanke är att jag ska plugga på det hålet också.

Och ikväll blir det ännu mer plugg. Jag har matteBprov imorgon och jag har inte pluggat ett piss.  Men det är sådär när man är utomlands och har det skönt. Man har inte en tanke på att plugga så nu får jag sota för det istället.
Aja, ska väl ta mig i kragen och bege mig till skolan för att göra det nytta.

Jalla, bye.

Sabbe, jag åker till Mora på fredag :( Sooo I can't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0