are you a coward?

Jag har aldrig varit såhär nära på att skita på mig någon gång i mitt liv. Men som tur var, gjorde jag inte det. Jag är fortfarande skakis för att jag blev så jävla rädd. Har lite problem med att skriva, FYFAN!
Det var ju så att jag gled runt litet på nätet och hamnade på en blogg där, hon hade skrivit ett inlägg om spöken. Så hade hon lagt in en film och skrivit "Tror du på spöken? Kolla riktigt nog på vad som händer med stolen!" Cool som jag är måste jag bara titta. Jag kan lägga in videon här så får ni titta.




Jag vet inte om ni har sett den, men jag blev iaf asrädd första gången jag såg den. Jag är ensam hemma också. Vilket bidrar till spök-känslan. Jag kände att jag behövde prata med någon för att jag inte skulle vara rädd så jag slog in sabinas nummer på telefonen, men ångrade mig direkt därefter. Dels kanske det inte var rätt nummer jag hade slagit in (varför skulle det inte vara rätt?), och hur töntig skulle det inte låta. Haha! Inte för att hon bryr sig men ändå.

Nu har jag rensat ur bokhyllan. Så finns det bara två stereos där. En bärbar och en i tre delar. Innan jag rensade hade jag 5 lådor stående här inne med gamla saker. Nu har jag bara 1, halvfull. Vilket känns skönt. Och då är ändå bokhyllan tom. Och skrivbordet rensat. Nu är det bara kläderna som ska rensas. Sen kommer det kännas cleant. Då är det bara tapetseringen kvar, sen när jag redo att flytta in.

Glöm inte kolla på filmen! Feeeegis den som inte gör det. Tjuesss!
Lämna gärna en kommentar om hur ni reagerade. Om ni blev eller
inte blev rädda.

Kommentarer
Postat av: tingeling

malinmalin, inte visste jag att du hade blogg :D jag gillar den!!snygg style också :D

2007-10-31 @ 15:28:13
URL: http://tildiie.blogg.se
Postat av: jenny wessman

det där var inte okej! vet du hur rädd jag blev?!!

2007-10-31 @ 17:15:22
URL: http://jennywessman.bloggspace.se
Postat av: amanda

Jag vågar seriöst inte titta.... HUHU. men jag vill.. men jag VÅGAR INTE. jag kommer ångra mig som fan efteråt känner jag!

2007-10-31 @ 17:29:22
URL: http://amandalinnea.blogg.se
Postat av: Sabina

säg till mig först vad som händer då kanske jag vågar kolla :D

2007-10-31 @ 18:00:43
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: axa

alltås jag brukar verkligen inte bli rädd för något sånt här. kände mig ganska modig för att kolla på den och kände mig inte som en chicken. men när jag har sett den(för jag kolalde på den) håller jag på att dööö... jag är ensam hemma nu och jag kommer inte våga sova.. fan malin :D
ett tips till amanda: du borde inte se den..;)

2007-10-31 @ 22:53:45
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0