Att väder kan betyda så mycket

Ååååh. Lite kan man ju lacka.
Nu när min kusse och moster har varit nere oss mormor så har de haft strålande sol 9 dagar av 11. Och nu helt plötsligt har kusten fått nå tuppjuck och så ska bli det kallt nu när vi kommer dit i helgen, molnigt och runt 20 grader. Fyyyyy. Nu vill jag ha en sån där sol som sticker och man svettas bara man andas in luften. Lite kan man ju lacka.

Är i alla fall hemma från skolan nu. Vi fick sluta en lektion tidigare :) Jag var ju inte på engelskan i tisdags, och då hade hon tydligen sagt att denna lektion blev inställd och att vi skulle ha gjort klart pappret till nästa vecka. Skönt. Så jag gick alltså till skolan gjorde ett läxförhör på en halvtimme. Hade lunch i två timmar sen en lektion på en timme sen fick jag sluta :D Det är nize.

Kom på att jag måste hitta present till pappa. jag panikerar. Antingen idag eller imorgon, måste, måste jag hitta det. Har tänkt lite på en innebandy klubba. Han spelar innebandy på jobbet varje onsdag och då kör han med en 10 år gammal klubba och 8 år gamla skor. Och han säger alltid att man ska ha bra grejer annars är det ingen idé att hålla på. Ska kika in på innebandy butiken idag och kolla om de har några någorlunda bra klubba runt 400dringen. Då chackar jag den lätt. Kan bli lite svårt att ta med den till spanien men isf får han få den före eller efter vi åker. Jag kanske inte ens hittar någon, förresten. Vad fan gör jag då? Aaah, får titta på stan imorgon efter någon skön film eller så.

Idag innan träningen ska mamma och jag åka och titta på säng åt mig. Jippi! Jag ska få en ny säng när jag byter rum. + att jag ska få måla om. Jag tror det blir 3 gråa väggar sen en cool mönstrad tapet på en sista väggen. Anledningen till att det blir grått är för att Tobbe köpte grått till sitt rum i den nya lägenheten, och nu har han ändrat sig och ska inte göra det. De ska måla om ett annat um ist och det är så litet så att det kommer bli färg över. Aja, ni fattar vinkeln.

Ska nog fortsätta utbilda mig själb i photoshop, Hajda.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

De avslutades med; piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip (och ett streck på den där mackapären) så säger chefen; Hon är död. Sedan fick man se hur hon träffade han bombmannen (som hjäplte till när en bomb var i en killes mage, han som dog) och danny (som dog) Alltså hon var i något slags himmel. Alltså, hon DOOOOOOOOOG! Fast jag tror att hon kommer att vakna upp, för hon kan ju inte dö såhär första avsnitten på den här säsongen, eller vad tror du mallan?

2007-10-04 @ 17:41:54
URL: http://madeleinee.blogg.se
Postat av: Madeleine

Nej Malin, nu ber jag på mina bara knän att du absolut inte nämner så mycket som ett ord om vad som komma skall :)

2007-10-04 @ 19:32:30
URL: http://madeleinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0