back and forward

Asointressant men det var en sak som jag verkligen, verkligen reagerade på. Imorse när jag skulle sätta på mig en långärmad tshirt så satte jag den bak och fram. Och på morgonen lackar man på sånt. och när jag ska dra på mig klänningen över så lyckas även den hamna bak och fram. Vad är oddsen?
När jag kommer hem och ska prova mina nya tshirtar som hamnar även en utav dom bak och fram! Innan idag hade jag inte satt en tröja bakochfram på minst ett par månader. Sickt! På tal om bakochfram.
Igår när jag stog och fönade håret på nautilus och kikar i spegeln så ser jag andreas rygg med ett vitt linne ochlite längre ner... våra träningsoverallsbyxor men numret och märket på baksidan.  Jag hann tänka någon tanke om att det kan vara för att det är spegelvänt, så jag vänder mig om och ser fortfarande samma sak.
"eeh.. andrea, du har nog satt på dig byxorna bakochfram..."
"Jaaa, jo, jag la precis märke till det..."
Då hade hon ändå stått och funderat i ungefär 30 sek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0