Bad-energy-sprayder (vad fan heter spridare in english?)

Haha, eftersom jag är så pass dålig som jag är så kommer jag inte komma iväg till skolan tidigare som jag tänkt. Nix, jag spenderade för mycket tid vid datorn och segar. Haha, skit.
Innan jag drar ska jag lägga in lita nya Ola-låtar på min mobil. Haha, I've gone "Idol-Ola"-freak!

Igår på träningen när jag var så sjukt dålig, sa jag det också. Och Emma verkade inte gilla mitt negativ uttal om mig själv. Jag sprider dålig energi. Och det är faktiskt sant. Jag ber om ursäkt, Emma. Detta stycke kan verka ironiskt, för er som känner mig. Men det är det inte. Så än en gång, Emma, I'm sorry! Säg åt mig nästa gång.

Skolan kallar, bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjo bro, du vet att det inte var du nu. I'm sorry to att jag var otydlig. :

2007-10-25 @ 21:30:16
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0