Daniel + Scott = Penn

Hur mycket älskar man inte männen Daniel Humpfrey I Gossip Girl? Han med den där sköna rösten. Han är varm och har hjärta. Han visar sin underbara kärlek till Serena och gör allt för att få vara med henne.
Jag känner samma sak med Scott Tucker i filmen "John tucker must die". Han är så oskyldig man kan bli, ändå är det han som i slutet hamnar med brustet hjärta. Buh-huw.
Men saken jag vill komma till att det är samma person. Jag kom på det idag när jag slog på rullten John tucker. Jag tänkte att han känner jag igen! Sen insåg jag att det var Daniel. Hans riktiga namn är Penn Badgley. Penn, abit gayfull.

image148

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Svar: Nu kan jag ärligt säga att jag blev riktigt glad! Visst blir man glad när någon säger något snällt om ens utseende eller så, men när det handlar om personliga texter och så så blir man ännu gladare!
TACK! :D Kramar

2007-10-30 @ 22:39:57
URL: http://kimbellander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0