Domarjävel

Tjuez.
Har nästan packat färdigt nu och min mamma har städat mitt rum. Härligt, härligt.
Har varit i allianshallen nu och suttit i secket. Det gick bra. Blev en relativt händelserik match vilket var roligt för publiken men jobbigt för oss. Och eftersom det bliev så rörigt u slut minuten så startade jag klockan 3 sek försent och domarjäveln lacka. "VAKNA SECKET! STARTA KLOCKAN NÄSTA GÅNG!" Men chili förfan. Sätt dig här själv så ska du få se hur lätt det där. Domaras.

Aja, nu ska jag titta på film eller något. Kan bli så att det inte kommer någon uppdatering förrän på torsdag. Eller onsdag kväll. Det återstår att se.

Hajda. Hardet nize.

Kommentarer
Postat av: Sabina

hare så jävla bra i spaninen, är inte ett dugg avis

2007-10-06 @ 18:30:11
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: krokko

miiiisss you jö! mys på freda? ja ska baka katårrrta:)

2007-10-09 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0