Eloge till Hanna

Igår somnade jag ungefär halv 1. Och imorse vaknade jag först vid 8 sen vaknade jag vid halv 9 igen och kunde inte somna om. Alltså sov jag 8 timmar i natt. Man lackar. Nätterna och morgonarna man fåååår sova mer än så ska man promt sova mindre. Helt sickt. Visserligen kanske jag somnar tidigt ikväll och är aspigg imorgon. Men ändo.

Har nu funnit 9 låtar till skivan. Jag känner redan nu att denna skiva inte kommer bli någon höjdare. Jag känner mig inte hundra på någon låt förutom 1 och det är inte ok.
Hade tänkt ha lite "bring it on"-marathon idag. Håller på att tanka ner Bring it on again och bring it on - all or nothing.

Måste ge en eloge till Hanna Björkenius som ställer upp dom oersättlig filmare på våra matcher. Inte nog med att hon filmar, hon gör det fan så bra också. Stoooor eloge para tu.

bye!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag håller med, när man väl får soba jättelänge, så vaknar man i alla fall!

2007-10-21 @ 10:55:51
URL: http://ulivja.blogg.se
Postat av: Rebecka

Tack så jättemycket, känns fräscht :D

2007-10-21 @ 13:03:06
URL: http://rnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0