feel it in my arms

Halloj!
Nu är jag hemma från dagens spinningpass. Mitt under passet tänkte jag "Hur fan kunde jag säga att jag längtade efter DET HÄR?" Men nu efter förstår jag mig verkligen. Jag känner mig renad från alla negativa syror jag hade inom mig. Jag har dock väldens träningsvärk i ARMARNA. Fråga mig fan inte varför. Kan vara från skivstångsträningen igår.

Nu sitter jag och käkar ostmacka. Hade tänkt att dra mig mot sängen snart. Jag ska titta färdigt på Vinterviken. På tal om den så uppptäckte jag att det är världens säääämsta stådisar me. Okej, förutom vissa ex. Peter Haber, Kjell Bergkvist, och en "BLÄ"-jackan i Bert, och mamman. Men de flesta okända är urdåliga. Men det ligger mycket nostalgi i den så jag ska se klart på den.
Sen ska jag lägga in någon annan skön film på memorysticket. Typ cashback, Kicking and Sceaming eller någon ny beckis. Vi får se.

Och vi hörs imorgon! Tjuez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0