film, film, film... that's my life!

Andra filmen för idag har beskådats och på listan stog Beck - I Guds namn. Den var bra. Sorligt värre att det var den absolut sista Beck filmer, forever. I'll miss you, Haber, Persbrandt och denna kvinliga finlandssvenska jag absolut inte kan namnet på. Jag har en Beckfilm kvar på listan och den heter Den svaga länken. Den ska jag titta på någon gång i veckan.

Kvällen ska jag ägna åt ett par avsnitt av Grey's och en film med Nikki Reed. Hon som spelar den otroligt kaxiga Evie i filmen thirteen. Visste ni förresten att det var hon som skrev manuset till den filmen? Jag skulle gissa att hon var med och regisserade lite. Cool tjej. Iaf filmen som ska spelas ikväll heter Mini's First Time. Det handlar om Mini (Nikki Reed) som gör revolution mot hennes päron. Hon börjar jobba åt en eskortfirma och upptäcker ganska snabbt att hennes styvfader är en klient hos just den firman.
Hon var även med i filmen Lords of Dogtown. Hon hade en liten biroll. Hon var syster med Tony, flickvän till Stacy och de hinner knappt göra slut innan hon blir tillsammans med Jay.

Hoho, måste göra ren spegeln ikväll också. Så att mamma ser att jag har gjort något vettigt under dagen också. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0