fucking G

Hej mina kära läsare!
Jag kan andas ut. JAG FICK FUCKING G PÅ MATTEPROVET! Shit vad klad jag är. När hon började prata om folk som hade fått IG var jag helt bombis på att det var jag. Men inte då. Aah nööjd. Plus att det kändes bra på psykoloi provet. Jag svarade på det mesta och G har jag nog fått i alla fall. Hon formulerade frågorna så knasigt, satkärring.

Igår på gympan körde vi skivstång, ett hårt pass. Och idag har jag träningsvärk i min biceps och mukkelna mellan bröstet och axlar. Freaking pain.
Men jag är hurtig. Och ikväll vankas det ett Spinningpass med laget. Längtar lite, lite faktiskt. Känner att jag vill kämpa lite och svettas. Bränna fett, helt enkelt. Nu ska jag nog ta det jävlig lugnt. Kolla lite på Gossip Girl, Grey's anatomy och någon av de nya Beck-filmerna.

Vi hörs, hörrni!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0