grillspettet från el restaurante de golf

Go' kväll, det här är ekot. Eller inte.
Anledningen till att det inte blivit mycket bloggning i dag är simpel, been busy. varit på stan på efter middagen och nu mot kvällskröken befann jag mig hos kines-malin med pizza-ätande som hobby.
Jag är sjukare nu. Tjock i näsan och i halsen, och hostan är ett faktum. Jag ska ta mig i säng nu för att vara fit-for-fight imorgon bitti, då vi har seriematch. Eftersom jag bara är förskyld, utan fever och halsont, så anser jag mig vara spelredo. Jag bjussar op ännu en pic från mitt favorit land.

Natti, natti.

image139

Mitt grillspett på golf restaurangen. Och här snackar vi GRILLSPETT.

Kommentarer
Postat av: Sabina

ojoj! vilken tid är din match? Tänkte fråga om du ville följa med mig på en liten utflykt imorgon?

2007-10-19 @ 22:52:41
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Sabina

sorrii men ja visste inte vilken tid din match va!

2007-10-20 @ 18:28:08
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0