Hur fan kunde jag...?

Hallå!
Hur kunde jag...? Hur fan kunde jag...? Hur kunde jag glömma att skriva om teggans födelsedag? Älskade teggan. En vän som man kännt ända sedan förskolan. Hon toppade 17 bast i tisdags. Detta måste vara världens gladaste tjej med världens gladaste leende. Hon fyllde år i tisdags, 16 oktober. Vi ska hem till henne nästa fredag för att äta god mat och fira henne. Det är en tjej som ställer upp i alla lägen. Och alltid står på ens sida. Även när man har fel. Fast då säger hon att man har fel men står ändå kvar. Me like you, teggan!

Sitter i skolan nu så jag har ingen bild på henne, det kommer i eftermiddag!
Förlåt again. Bye!

SABINA, DU ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0