IDAG

Hej, hej.

Vi hade ingen psykologi idag vilket betyder att vi har en håltimme på ungefär 2,5 timme. Så jag bestämde mig för att åka hem. Nu sitter jag här och borde egentligen plugga. Kanske gör det också. Men jag skulle väldigt gärna vilja städa mitt rum också. Alltid härligt att komma hem till ett nystädat rum.

Jag är fortfarande förskyld. Jag tycker det är ganska skönt. Men iochmed att jag har astma så blir det ännu svårare att andas när jag tränar. Detta är alltså tredje gången jag blir förskyld sen skolan började. Tredje gången på 2 månader. Och inte en ända gång har jag blivit riktigt sjuk. Jag har varit så pass sjuk så att man känner sig hängig, snuvig, allmönt seg. Men alltid så att jag kan gå till skolan och träna.

Allt känns så fel just nu. I skolan kännas allt prutt. Jag känner mig så fucking jävla "utanför". Visst kanske det inte märks men det känns så mycket mer. Och innebandyn går inte bra någonstans. Snackade med min tränare igår om varför jag blev bänkad och jag fick inte så mycket mer till svar än vad jag redan visste "vi ville stänga matchen och du kom lite fel i positionerna". Kände inte att det var så givande. Men visst, det är ju dom som är coaches. Hemma går jag bara runt och tänker. Jag måste plugga, jag måste bli bättre på innebandyn så att jag inte blir bänkad igen, om han ändå förstod att jag skulle spela bättre med... Jag måste plugga nu. Vad händer om jag inte får ett bra reultat på detta prov? Undra hur svårt det kommer vara. Min hjärna orkar snart inte mer. Jag vill bara skrika rakt ut till allt och alla, precis vad jag tycker om allt och alla.

Kommentarer
Postat av: S

förstår precis mallan! be strong. Du vet att du har mig jö!

2007-10-23 @ 18:24:59
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Olivia

Svar: jag dansar faktiskt det mesta, dansar du också eller? :)

2007-10-23 @ 18:41:59
URL: http://ulivja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0