Ingen vidare bra start på veckan

Hallå, hallå!

Imorse när jag vaknade kände jag mig sådär måttligt sjuk så jag bestämde mig för att skippa morgonträningen men ändå åka dit och lookie, lookie. Men när jag kom till friskis insåg jag att det endast var 1or där. Jajamen, vi hade bytt utan min vetskap så alla tvåor hängde uppe i Johannes Bäck och eftersom vi skulle börjar om 10 minuter så orkade inte jag skynda mig dit för att sitta där och glo. Så åkte till skolan istället och pluggade på engelskan. Så nu har jag suttit här en timme och plendlat mellan plugg och hosta. Jag har även lystnat på radion.

Nu har jag gjort klart alla engelska ord, det gäller bara att lära sig dom. Kan blir lite svårare. Visserligen så har jag ganska lätt att lära min glosor, men 150 st?! Njaa... Inte det man önskar sig kanske.

Sitter förtillfället i bibblan. Jag ska kolla in lite bloggar för att sen försöka printa in lite glosor i huvet på my self.

Jalla bye!

Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

Hahah, tror du att det är en AIk tröja :D

2007-10-15 @ 19:44:43
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0