Inte salmonellis

Känner att jag är skyldig er en liten uppdatering om min pears. Jag menar, ni sitter säkert och är jätte oroliga för dom men inte fattar hur man gör för att kommentera. Men dom lever. Fakutm är att dom mer än lever. På måndagen åkte de upp till sjukan och tog prover. Pappa åkte till jobbet redan dagen efter för att han blir sjukt rastlös hemma och mådde ändå någolunda bra. Men mamma får ju inte åka till jobbet förrän hon vet vad det är och om det är smittsamt. Så idag så ringde hon upp till sjukhuset och kollade provsvaren. Det visade sig att det hade kdsidsnfos-kocker. De smittar endast via bajs och de hade fått det av kycklingen i en macka som de åt på Center King. Som inte jag ååååt. Så mamma får åka till jobbet imorgon.

Så oroa er inte, they'll survive.

Kommentarer
Postat av: Sabina

thank god!

2007-10-18 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0