Ja.. vad ska man säga? Jag är sämst

Hej, hej!

Nu har jag i alla fall städat mitt rum och bytt kläder, och kollat på Derailed. Filmen var bra. Lite otippad bara. Jag hade förställt mig filmen som ganska ljus, typ Komedi-thriller. Men inte då. Det var en ren thriller. Men den var bra. Väldigt otippad bara.
Ska försöka trycka in lite psykologi i huvet på mig innan jag somnar inte. Imorgon kanske det kommer att bli ett inlägg imorgon ikväll då ska jag ska skippa träningen med Storvreta pga plygg. Hm... Nu måste jag gå mot sängen, tror jag ska fixa klart lite engelska ord också så att jag inte behöver fundera på det imorgon.

Jag skrev ut det jag läst om Salmonella och gav det till mamma och pappa. Det är skrämmande likt deras sympton. Det sprids ju mest via kyckling och ägg, och visstfan åt dom ägg därnere, men inte jag. Så det kan mycket väl ligga bakom denna äckliga sjukdom.

Dom måste bli friska. Jag ska hälsa dom att ni tänker på dem!

Hejdå, hörrni.. Vissa av er kommer jag se imorgon, ni andra får vänta ungefär 20 timmar, men som tur är jag inte beroende framkallande så ni kommer nog klara er fint. Hajdå!


Kommentarer
Postat av: amanda

öy- vad är det jag hör? tänker du lämna mig all alone i allians i eftermiddag? :D

2007-10-15 @ 07:12:43
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0