Jenny Edlund och Gud

Att jag nästan glömde.
Jag måste välkomna min nykomna läsare, Jenny Edlund!! Idag hade hon suttit och läst igenom stora delar av min blogg. Cred till henne. Men jag gissar på att detta var under hennes ljuva arbetstimmar, på hennes underbart intressanta nya jobb. Mindre cred till henne. Hade jag någon bild på dig så hade den suttit som gjuten under denna text. Men nu har jag ingen bild. Men om!

För övrigt så kändes det som att det var något som lossnade idag på träningen, både för laget och mig själv. Vilket kändes skönt. Än vet vi inte om det bara var något som endast varade för stunden men förhoppningsvis var det inte så. Utan, det som lossnade var dörren ut till storvreta-liret. Bort, Ut från denna hemska svacka vi(och jag, som person) befunnit oss i. Ahh.
Dear God, let us do a very god practise at thursday night again(and every other night in the future), n' we'll win for you(and only for you) next thursday against Hagunda.
Somliga kallar Peter Bolin gud. Tjaa... jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Peter

Min mamma kallade mig för Gud, "herregud vad har du nu gjort". Skämt åsido, jag tycker att du gjorde en riktigt bra träning ikväll.

2007-10-29 @ 23:29:14
Postat av: Malin Ljung

Åh, härligt att ni gjorde en bra träning! (börjar kännas som det alltid går bättre när jag inte är med..) Hoppas verkligen att det inte var tillfälligt! Dags att vi börjar visa vad vi går för på riktigt nu =)

2007-10-30 @ 11:26:52
Postat av: malin

Peter: Jag tyckte alla gjorde en bra träning ikväll!

Malin: Vi gjorde en bra träning för din skull. Du måste ju ha något mer att glädjas åt när du kommer tillbaka från din magsjuka, inte bara återträffen med mig.

2007-10-30 @ 11:33:18
URL: http://www.machenon.blogg.se
Postat av: Sabina

skönt för dig mall:)

2007-10-30 @ 12:22:26
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack Malin!
Håller med.. det släppte lite i måndags! =)

Går ännu bättre på torsdag ;)

2007-10-31 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0