Läsarrekoord

Åh, igår gjorde mina underbara läsare läsarrekord. Hela 36 st unika ipkoder(datorer) läste min blogg igår. Kan vara för att jag la in denna bloggadress på vårat lags hemsida för att de skulle spana in bilden på amanda och smårten. När sånt händer blir man bara mer och mer taggad på att skriva, och tvärtemot. Så om mina läsarsiffror går ner så kommer jag antagligen sluta blogga. Eller inte.
Observera att jag inte offentlig-gjort bloggen på varken msn eller playahead. Endast när jag kommenterat andra bloggar och på Storvreta Dams hemsida.

Kommentarer
Postat av: amanda

nu räcker det med reklam för bilden malin.. tagga ner.

2007-10-18 @ 10:07:34
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0