mårsning

Morsning, korsning!
Idag vaknade jag minst 3 gånger av att min säng låter för att jag rör på mig. Jag får inte tillräckligt med söööömn. Sover gör jag ju, men inte bra. Så nu när jag vaknar på morgonarna har jag jätte ont i huvet. Jag längtar efter min nya ljuslösa säng.

Idag hade jag ställt klockan! Jag hade ställt den för att jag skulle gå upp och duscha och efter det fixa i ordning saker i mitt äckliga rum. Jag vaknade för en timme sen och jag har inte duschat än. Men, jag har ätit frukost. Som min mamma gjorde till mig. Hon hade inget anhörsigstöd nu på morgonen så hon blev ledig. Perfekt, då gör hon frulla åt mig.

Nej om man skulle ta och bege sig till duschen. Neee, först blir det lite lek i photoshop. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0