Mega misstag

Halloj!
Jag är tillbaka. Åkte hem vid kvart över 5 för att käka. Och har suttit här i 45 minuter nu. Dags att återgå till pluggandet. Vi har haft två prov och jag känner att jag inte varit och nosat på VG-nivå på något av dom. Jag som skötte mig så bra förra året. Varför ska det försvinna nu...?
Har mega-ångest inför morgondagen, inte pga psykologi-provet, utan pga matte-provet som troligtvis delas ut imorgon. Inte säkert men kanske. Åh, fy! Får jag IG ska jag fråga om jag får göra om det på fredag, och då jävlar ska inte göra några mega-misstag och då jävlar ska jag plugga. Det var nämligen så att jag glömde bort helt och hållet bort att skriva uträkningarna på inlämningspappret, jag räknade alltså ut talet på kladden och skrev in svaret. Sedan när det är en halv timme kvar, hade jag gjort ungefär halva provet, så räcker en kille upp handen och säger "måste man skriva med uträkningen eller jag kan bara skriva svaret på 2c?" "Du kan ju bara skriva svaret, men då får du inga poäng.." Jag känner ut jag får kalla kårar längs ryggraden. Med en halvtimme kvar sitter jag och skriver om den del av provet som jag redan gjort, med uträkningarna huller om bullar på kladden. Det är i sådana stunder man önskar att man va Hiro i Heroes.

Nog pratat om det. Måste. plugga. psykologi.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det blir säkert bra det där mall!

2007-10-16 @ 18:45:00
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0