min älskade pluggteknik

Tjena.
Har inte fått mycket gjort idag. Har kollat på film, suttit här i min äckliga data stol och degat. Men jag tog mig i alla fall till ICA med Sabina som sällskap. Vi har inte träffats på en sisådär 2-3 veckor. Hihi, funny, funny. Vi får la hitta på något på lovet. Eller skojja. Vi ska ses på fredag och luncha. Senare drar jag vidare till skolan och hon till her practic.

Imorgon blir jag ensam med tiundas F-95/94 för Amanda ska på fotboll. Undra vad jag ska hitta på då da. Ska göra någonting roligt i alla fall. Vi har kört fys med dom två gånger i rad så nu ska vi göra något kuuuul. Spela mycket innebandy och använda klubborna.

Jag tror jag ska plugga lite nu faktiskt. Jag har en liten pluggteknik som gör att det är ganska underhållande att plugga. Jag gör nämligen så att jag skriver in alla anteckningar/instuderingsfrågornas svar på datorn. Alltså kan jag sitta och snacka med folk och surfa samtidigt som jag pluggar. Jag är en sån som lär mig genom att skriva. Så istället för att sitta vi köksbordet, ha skit-tråkigt och få skrivkramp så sitter jag vid datorn och har det lite roligare. Jag gör självklart inte bara detta. Men jag brukar använda mig utav det antingen för att komma igång eller för att avrunda lite. Därimellan pluggar jag med böcker och blyertspennan i högsta hugg.
Nej, nu blev jag nästan lite taggad på detta. Hejdå, hörrni! Ni lär få höra mer av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0