Min misstanke är bekräftad

Konversation mellan mig och min mamma.

Jag viskar: mamma..!
No reaction.
Jag viskar igen: mamma..!
No reaction. Min mamma har väääldigt dålig hörsel.
Jag nästan skriker: mamma!!
Mamma: ja..
Jag pratar tyst: Jag tror pappa läser min blogg.
Mamma: Va?
Jag: Jag tror pappa läser min blogg.
Mamma: Jasså...
Jag: mm
ett par sekunder senare.
Mamma: Får man inte göra det då..? Lite blygt.
Jag: nja... Läser du också min blogg?!?!
Inget svar, men hon ger mig förnulig liten blick som talar för sif själv.

Så båda min far och min mor har suttit och läst min blogg utan min vetskap. Men nu vet jag!
Så Hej mamma och Hej pappa! Välkomna, välkomna! Lite taskiga har ni varit som suttit och tjuvläst min blogg, but you'd better make it up to me :D Om ni nu vet vad det betyder. Lämna gääärna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha! :) det var lite roligt sådär

2007-10-24 @ 00:40:24
URL: http://amandalinnea.blogg.se
Postat av: axet

bra malinet!:D 86 minuter (eller något) av din lediga stund ären värd :D

2007-10-24 @ 07:52:54
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0