Min misstanke

Jag har en misstanke. En ganska grafit(kraftig!) sådan. En sådan som ligger inom en och gnager. En sådan som får en att tänka så himla mycket. På om det kan vara så... eller inte.

Misstanke är att mina kära pappa, Thomas Andersson, läser min blogg. Hmm... Det har kommit fram lite, sakta men säkert. Saker jag skrivit här, men kanske inte sagt till dom, har han vetat.. Men pappa, för att få ut detta trassel vänligen lämna en kommentar. Idag sa fråga min pappa mig en sak och jag tänkte "Vilket samansträffande! Precis vad jag skrev i min blogg idag! Tänk om....". Jag har ju som sagt gjort min blogg offentlig på vårat lags hemsida, och min pappa kikar in på den sidan titt som tätt. Och varför inte, liksom?
Sicken funderare!

Eftersom jag älskar mina skola såååå mycket så hängde jag kvar där 3 timmar idag igen! Eller inte. Jag hängde kvar där för att jag kände mig tvungen att plugga och ville får det ur världen. Jag pluggar ju inge bra hemma så jag kände lite bra att köra på där och få det överstökat. Men nu känner jag nästan att jag måste plugga mera!

Gosh vad dålig jag var på att skriva inlägg idag. Haha! Ingen bra "bilda-meningar"-dag idag. Vi ses snart, hörrni(pappa, vi gör ju faktiskt det bokstavligen)!

Kommentarer
Postat av: becca

min mamma läser min blogg ibland. När jag sitter o skriver så vill hon läsa allt ja skrivit .. Hahah.
men ofta han inte säger det ;) Creepy

2007-10-23 @ 19:30:01
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0